Кроки реалізації

Зараз розробляється стратегія досягнення поставленої цілі, а саме: створити державу, яка б виробляла справжню, натуральну, органічну продукцію, максимально збільшити обсяг вирощення та виготовлення подібних товарів, та успішний експорт її в ті країни, які мають в ній помітний дефіцит.

Задля успішної реалізації данного проекту потрібна величезна інформаційна робота. Так як донести інформацію на сьогодні у кожну хату коштує дорого і не завжди еффективно – було вирішено діяти через більш еффективніші та альтернативні джерела (більш детальніше – буде публікуватися, по мірі втілення в життя тих, чи інших етапів)

Що потрібно, для того аби ми могли змінити Україну? Це звичайно, активна позиція кожного. Всіх, кому цікава данна тема і він має реальні ресурси для того, аби допомогти реалізації проекту (бажання, мотивацію, патріотизм, енергію, зв'язки, фінанси, час, навички у переговорах, навички у сайтобудуванні, потрібне коло знайомих, правильне бачення проекту та ін.), прошу звертатися і пропонувати свою допомогу або партнерські умови співпраці. Для кожного знайдеться робота і кожен буде за свою роботу винагороджений.

Особлива увага буде приділятися людям, які мають активну громадянську позицію, політикам, головам різних організацій, їх учасникам, підприємцям. Тим людям які мають можливість інформувати велику аудиторію та мають відповідний авторитет та бачення.

Зараз ведеться робота над данним проектом у декількох напрямках.

• Перший – це інтернет-портал, який буде підтримувати діяльність компанії в онлайні та являтиметься її онлайн-представництвом. Над цим відрізком роботи в данний момент працює команда спеціалістів з Інституту Перспективних Досліджень Та Технологій «INSART» з міста Харкова, на чолі з Василем Солощуком. Сам проект буде інтегровано в соціальну мережу «Run Deal», яка об'єднуватиме учасників малого та середнього бізнесу з різних куточків України, Росії та країн СНД. Старт соціальної мережі планується у  травні-червні 2010 року.

• Наступним етапом є запуск, власне, самої програми «Натуральні продукти» - вона являтиметься одним із модулів соціальної мережі. Це дає великі переваги як користувачам, так і виробникам чи реалізаторам, тому, що запуск програми відбувається не на голому місці, а вже в певному колі людей, які мають пряме відношення до формування ринку. Користувачам це буде зручно, бо в їхньому акаунті з'явиться додаткове вікоце за допомогою якого вони зможуть замовляти необхідні продукти.

• Паралельно до старту «Натуральних продуктів» – стартує партнерська програма яка забезпечуватиме проект постійним притоком нових користувачів, виробників та покупців. Також планується використати принцип мережевого маркетингу – як одного з найкращих методів для інформування певного кола людей.

• Одним із ключових моментів у всій програмі є ціль спонукання, мотивації, схвалення та підтримка сільського господарства – тому є логічним створення спеціальної програми підтримки для сімей та підприємців, що займаються сільськогосподарською діяльністю.

• Наступний етапом є відкриття магазинів в яких буде реалізовуватися лише органічна їжа.

• Далі – планується робота над шляхом експортування товарів в сусідні країни та налагодження їх популяризації та збуту.


Зворотній зв’язок  Зворотній зв’язок

Ознайомтесь з подібними матеріалами:



Немає коментарів: