Ціль мого життя


Моя ціль життя – постійно жити в злагоді з собою, навколишніми та світом. Робити лише те, що не суперечить моїм внутрішнім переконанням та моїй цілі. Все, що мені доводиться робити я перевіряю на те, чи воно просуває мене до моєї цілі і чи не суперечить їй. Кожній людині, яка трапляється мені на життєвому шляху, я буду допомагати у виявленні її власної цілі, та її досягненні. Всі мої сили направлені на те, щоб зробити світ кращим. Щоб більше людей зрозуміло свою силу та набули впевненості в собі. По дорозі до моєї цілі я буду ставати все сильнішим і все більшій кількості людей зможу допомогти. А також однією з основ моєї цілі є забезпечення все більшої кількості людей якісною, натуральною їжею. Відновлення здоров’я. Як фізичного так і духовного. Знаходження внутрішньої рівноваги та благополуччя.


Зворотній зв’язок  Зворотній зв’язок

Ознайомтесь з подібними матеріалами:



Немає коментарів: